سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت (از سپاهیان خرد است) و هوس ضد آن . [امام صادق علیه السلام ـ در بیان سپاهیان خرد و نابخردی ـ]
 
یکشنبه 92 مهر 7 , ساعت 1:23 عصر

دانلود کتاب آموزش تصویری Kaspersky Internet Security 2013

Kaspersky Internet Security 2013 یک مجموعه فوق حرفه ای برای محافظت از رایانه شما در برابر انواع حملات اینترنتی و ویروس ها رایانه ای می باشد . این آنتی ویروس ، با شناسایی دقیق انواع ویروس ها ، تروجان ها ، میکروب های اینترنتی و... سیستم و کامپیوتر شما را از آلوده شدن به ویروس ها و کرم ها سلامت نگه می دارد.
از قابلیت های این آنتی ویروس محافظت از اطلاعات خصوصی و حریم شخصی کاربران در حین استفاده از اینترنت و ممانعت از ورود کرم ها , تروجانها , ویروس ها و مبارزه با هرگونه تهدیدات اینترنتی و ایجاد امنیت برای کاربران در زمان آنلاین بودن و گشت وگذار اینترنتی و مبارزه با حملات هکرها  و غیره  ..... می باشد.
در کتاب حاضر با قابلیت های این نرم افزار امنیتی به صورت تصویری بیشتر آشنا خواهید شد.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




یکشنبه 92 مهر 7 , ساعت 1:23 عصر

دانلود بازی موبایل LIMBO Game

LIMBO Game یکی از محبوب‌ترین بازی‌های Arcade جهان (برنده‌ی بیش از 100 جایزه‌ی مختلف) می باشد. پس از مدت‌ها انتظار بازی محبوب و پرطرفدار Limbo که تا کنون برای کنسول‌های مختلف و در شبکه‌های PSN و Xbox Live و همچنین کامپیوترهای خانگی منتشر شده و توانسته میلیون‌ها گیمر را به خود جذب کند، برای سیستم‌عامل iOS هم عرضه شد تا موج جدیدی از طرفداران را مجذوب خود کند. تم کلی این بازی که یک عنوان پلتفرمر 2بعدی‌ست، فضایی متشکل از رنگ‌های سیاه و سفید بوده که اتمسفری بسیار گیرا و بدیع را به این بازی بخشیده است. داستان این بازی در رابطه با پسری‌ست که به دنبال خواهر گم شده‌ی ‌خود می گردد. موسیقی و صداگذاری در این بازی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند؛ در واقع تمامی فضای بازی که یک فضای دلهره‌آور و مرموز است از این طریق به شما منتقل می‌شود. گرافیک این بازی هم که در نوع خود یک شاهکار است. در واقع Limbo به همه نشان داد که تنها بازی‌هایی با حجم سرسام‌آور از گرافیک خوبی بهره نمی‌برند، بلکه چنین بازی‌های خلاقانه‌‌‌ای هم می‌توانند با ابتکاری به ظاهر ساده، رقبای بسیاری را به مبارزه دعوت کنند.
ادامه مطلب/دانلود...




یکشنبه 92 مهر 7 , ساعت 1:23 عصر

دانلود Shadow Warrior - بازی سایه جنگجو

بازی Shadow Warrior که مدتی پیش برای کنسول های نسل بعدی رونمایی شده بود به تازگی نسخه PC این بازی توسط کمپانی Devolver Digital منتشر شده است. این عنوان توسط استدیو Flying Wild Hog ساخته شده است. این بازی بسیار زیبا و با گرافیکی بی نظیر طراحی شده است، در بازی Shadow Warrior شما باید برای زنده ماندن تمامی هیولاها و دشمنان خودتان را از بین ببرید در غیر این صورت آنها شما را نابود خواهند کرد. همچنین از ویژگی های این بازی میتوان به تنوع اسلحه ها، صحنه های سینماتیک و صدا گذاری زیبا اشاره کرد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » بازی » اکشن, ماجرایی
برچسب ها: , , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


یکشنبه 92 مهر 7 , ساعت 1:23 عصر

دانلود والپیپرهای عریض - Wide Wallpapers 28

در مجموعه فوق شامل 100 تصاویر والپیپرهای عریض با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا
برای تزیین دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.
ادامه مطلب/دانلود...




یکشنبه 92 مهر 7 , ساعت 1:23 عصر

دانلود McAfee VirusScan Offline Update - SDAT 7211 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی

آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه اینترپرایز

هنوز هم به دلیل ارائه نسخه بدون نیاز به کرک، سریال، Key و ... و نیز راحتی Update‌ و همچنین قدرت در شناسایی انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب کاربران زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند.
توجه داشته باشید که نسخه قابل استفاده این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی نسخه Enterprise می باشد. چون از شهریور ماه 89 به دلیل مسدود کردن IP های ایرانی از طرف شرکت سازنده امکان آپدیت آنلاین و دریافت فایل آپدیت آفلاین ممکن نیست، تنها راه آپدیت استفاده از فایل های آپدیت آفلاین قرار داده شده می باشد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




<      1   2   3   4   5      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ