سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شاهان حاکم بر مردم اند و دانشمندان حاکم بر شاهان [امام صادق علیه السلام]
 
دوشنبه 92 مهر 15 , ساعت 10:32 صبح

دانلود StickFont Editor v1.15 - نرم افزار ویرایشگر فونت

به مجموعه‌ای از یک الفبای کامل و هم خانواده با حالت‌های مختلف حروف و دیگر کارکترهای (اعداد و علائم) مورد نیاز حروف چینی، قلم رایانه یا تایپ فیس (Typeface)‏ گفته می‌شود. در این میان، به هر یک از حالت‌ها و اجزای این مجموعه، شامل حروف، اعداد و علائم نگارشی نیز، فونت‏ گویند. لیکن امروزه در محافل عمومی و با توجه به حروف چینی جدید و نوری، واژه فونت نسبت به تایپ فیس، رواج بیشتری یافته‌است. یا به طور سنتی به مجموعه حروف‌هایی که با رابطه‌های گرافیکی تصویر نوشتاری یک زبان را نشان می‌دهند قلم رایانه‌ای گویند. در زبان فارسی کلمه قلم به جای فونت استفاده می‌شود. اما در بین افرادی که با کامپیوتر کار می‌کنند و یا آشنایی دارند، بیشتر از کلمه انگلیسی فونت به جای قلم استفاده می‌گردد.
StickFont Editor یک ویرایشگر گرافیکی است که ابزارهای بصری را برای طراحی و ویرایش فونت فراهم می کند. این نرم افزار به صورت خودکار ابزاری کامل برای بهینه سازی فونت ها در اختیار شما می گذارد، و شما قادر به ویرایش کامل فونت هایتان خواهید بود.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




دوشنبه 92 مهر 15 , ساعت 10:32 صبح

دانلود والپیپرهای عریض - Wide Wallpapers 29

در مجموعه فوق شامل 100 تصاویر والپیپرهای عریض با فرمت JPG می باشد. کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا
برای تزیین دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.
ادامه مطلب/دانلود...




دوشنبه 92 مهر 15 , ساعت 10:32 صبح

دانلود The Emperor's New Groove 2: Kronk's New Groove 2005 - انیمیشن زندگی جدید امپراطور 2 : زندگی جدید کرانک

(92/7/14) تغییرات:

نسخه دوبله فارسی با کیفیت 720p اضافه شد.

کرانک بعد از ماجرای قسمت اول حالا یک آشپز شده است و زندگی خوب و آرامی دارد ولی نامه ای به دست او می رسد که همه چیز را عوض می کند ...

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » فیلم » انیمیشن
برچسب ها:
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


دوشنبه 92 مهر 15 , ساعت 10:32 صبح

دانلود FileLocator Pro v7.0.2015 - نرم افزار جستجوی سریع فایل ها

شاید اطلاعات بسیاری بر روی هارد سیستم خود ذخیره داشته باشید که جستجوی آن ها برای شما مشکل باشد.
نرم افزار FileLocator ابزاری قدرتمند در زمینه جست وجو، هدایت و مدیریت داده های مهم در سیستم شما می باشد. این نرم افزار قابلیت پیشرفته منحصر بفردی برای جستجوی موشکافانه و دقیق اطلاعات در حتی بدون استفاده و قدیمی ترین فرمت های فایل های شما را ارائه نموده است. از جمله امکانات این برنامه قابلیت جستجو در فایل های ZIP ،CAB ،PDF ،Word  است. این برنامه از قابلیت برنامه نویسی پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا با نوشتن اسکریپت های اختصاصی موارد قابل جستجوی خودتان را یافته و نتایج جستجو را در فرمت های Text ،CSV ،HTML ،XML ذخیره نمائید. پشتیبانی نرم افزاری، امکان اضافه کردن پلاگین جهت جستجو از دیگر امکانات این برنامه است. FileLocator Pro مقرون به صرفه ترین راه را برای جستجوی اطلاعات مهم  به کامپیوتر شما ارئه می دهد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




دوشنبه 92 مهر 15 , ساعت 10:32 صبح

دانلود ToonCamera - نرم افزار موبایل فیلمبرداری به سبک کارتون

به وسیله ی دوربین دیوایس خود اطراف خود را همانند نقاشی های کارتونی مانند ببینید! یکی از برنامه های داغ اپ استور که به خاطر جذابیت و متفاوت بودنش طرفدارن زیادی دارد. حالا باید برنامه را اجرا کرده و توسط دوربین جلو و یا پشت دیوایس خودتان محیط اطراف را فوق العاده کارتونی، همانند نقاشی بسیار زیبا و زنده مشاهده کنید! در واقع این برنامه می تواند تصاویر زنده را نقاشی مانند کند تا از هر تصویری که تمایل داشتید شما همان لحظه عکس بگیرید و در آلبوم خودتان ذخیره یا به اشتراک بگذارید.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ