سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زبان خردمند در پس دل اوست ، و دل نادان پس زبان او . [ و این از معنیهاى شگفت و شریف است و مقصود امام ( ع ) این است که : خردمند زبان خود را رها نکند تا که با دل خویش مشورت کند و با اندیشه خود رأى زند ، و نادان را آنچه بر زبان آید و گفته‏اى که بدان دهان گشاید ، بر اندیشیدن و رأى درست را بیرون کشیدن سبقت گیرد . پس چنان است که گویى زبان خردمند پیرو دل اوست و دل نادان پیرو زبان او . ] [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 92 مهر 21 , ساعت 10:25 صبح
PassMark MonitorTestPassMark MonitorTest 3.1 Build 1000 این نرم افزار با ارسال سیگنال های تصویری اعم از رنگ و خطوط با فاصله
زمانی و شدت متناوب، مانیتور شما را تحت فشار استاندارد کارخانه قرار داده
تا از تمام معایب و مشکلات مانیتور خود با خبر شوید و در صورت وجود مشکل
قبل از خرابی کامل، نسبت به تعویض آن اقدام کنید. این نرم افزار که از سافت
98 دانلود میکنید با تمام مانیتورهای نسل قدیمی یعنی CRT و نسل های جدید
یعنی LCD و LED سازگار است .
یکشنبه 92 مهر 21 , ساعت 10:25 صبح

SpeedyFox

افزایش سرعت فایرفاکس و کروم با پلاگین SpeedyFox 2.0.5 Build 67

شاید شما هم یکی از کاربران استفاده کننده از مرورگر محبوب فایرفاکس باشید. این مرورگر به دلیل داشتن امکانات متعدد و افزونه های فراوان و مفید، یکی از بهترین و محبوب ترین مرورگرها به شمار می رود. اما بسیاری از کاربران پس از مدتی استفاده از این مرورگر، شاهد کند شدن آن خواهند شد. این کند شدن سرعت به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به افزایش کوکی های اینترنتی و SQLITE databases اشاره کرد که تاثیر زیادی در کاهش سرعت مرورگر فایرفاکس شما خواهند داشت. در این قسمت نرم افزار کم حجم و رایگان SpeedyFox  یا همان روباه تیزرو را به شما معرفی می کنیم. این نرم افزار قادر است با بهینه کردن تنظیمات کوکی های فایرفاکس و نیز فشرده سازی حجم SQLITE databases باعث افزایش سرعت اجرای فایرفاکس و سایر فرایندهای وابسته به آن شود. این نرم افزار کاملا ایمن بوده و کاری به بوکمارک ها، مدیریت پسوردها و سایر گزینه های امنیتی موجود در مرورگر فایرفاکس شما ندارد و می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده می باشد.


یکشنبه 92 مهر 21 , ساعت 10:25 صبح
Driver FusionDriver Fusion 1.7.0.0 Premium برنامه ای برای مدیریت بر روی درایوهای موجود بر روی کامپیوتر شما می باشد. این برنامه با لیست کردن تمامی درایور سخت افزارهای سیستم این امکان را فراهم میکند تا شما براحتی بتوانید درایورهای مورد نظر خود را حذف کنید.از ویژگی های حذف درایورها با این برنامه حذف کامل آن ها و اثرات باقی مانده در رجیستری و پوشه ها و زیرشاخه های سیستم می باشد که به شما در نصب درایور جدید و رفع مشکلات احتمالی ناشی از عدم شناسایی و نصب درایور دستگاهای سخت افزاری سیستم و در نتیجه کارایی بهتر سیستم کمک می کند.


یکشنبه 92 مهر 21 , ساعت 10:25 صبح

Windows 8


Windows 8 Professional October 2013 x64 ویندوز
8 آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که در 26 اکتبر
2012 به بازار عرضه شد. ویندوز 8 برای استفاده در رایانه‌های شخصی، تبلتها و
تلفن‌های همراه تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از
سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز 8
گذاشته‌اند. مایکروسافت قصد دارد سیستم‌عامل ویندوز 8 را با پردازشگرهای
128 بیت سازگار کند، ویندوز ویستا و ویندوز 7 از پردازشگرهای 64 بیت
پشتیبانی می‌کنند. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریعتر
با استفاده از یواس‌بی3 و بلوتوث3، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری
کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و
لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون
بی سیم اشاره کرد.


یکشنبه 92 مهر 21 , ساعت 10:25 صبح
KeePass Password Safe 2.23 soft98شما رمزهای عبورتان را کجا نگه می دارید؟ در یک فایل متنی؟ آن‌ها را روی یک کاغذ یادداشت می کنید؟ مطمئنا هیچ کدام از این روش‌ها، کارهای امنی محسوب نمی‌شوند و شما به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی نباید از این راه‌ها برای نگه داری رمزهای عبور استفاده کنید.
به خاطر سپردن تمام رمزها هم عملاً کار غیر ممکنی است. پس چاره کار استفاده از نرم افزارهای KeePass است. این نرم‌افزار ساخته شده‌ تا مانند گاوصندوقی کار نگهداری از رمزهای عبور شما را انجام دهند. به طور معمول برای دسترسی به رمزهای نگه داری شده در این نرم‌افزارها، شما به یک رمز اصلی یا در‌ واقع یک شاه‌کلید نیاز دارید. و کافی است همان یک رمز را به خاطر بسپارید. بقیه کارها توسط نرم‌افزار پسورد منیجر برای شما انجام می شود.

 


<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ