سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه برای جز نزدیکانش گشاده رویی کند، حکیم نیست . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 92 شهریور 28 , ساعت 11:13 صبح
CubeDesktop NXT نام نرم افزاری برای زیباسازی دسکتاپ و داشتن دسکتاپی کاملا متفاوت و سه بعدی میباشد. این نرم افزار قادر است دسکتاپ ویندوز شما را به 16 دسکتاپ مجازی و کاملا مستقل تبدیل کند و شما می توانید برای هر دسکتاپ پس زمینه و آیکون ها منحصر به خود را تعیین کنید. این نرم افزار برای کسانی که آیکون های زیادی در دسکتاپ خود دارند بی نظیر است و شما را از شر شلوغی دسکتاپ می رهاند. این نرم افزار شامل یک بخش مدیریت آیکون یکپارچه می باشد و به شما امکان می دهد تا به سرعت و آسانی برای هر دسکتاپ آیکون و شورتکات های خود را تعریف کنید. این نرم افزار با ویندوز 7 و 8 سازگاری کامل دارد.
پنج شنبه 92 شهریور 28 , ساعت 11:13 صبح
معمولا یکپارچه نبودن و یا به اصطلاح دفراگ نبودن هارد دیسک یکی از عوامل سرعت کند سیستم شما می باشد. IObit SmartDefrag نرم افزاری است که به شما در زمینه یکپارچه سازی هارد کمک شایانی می کند یکی از مزایای این نرم افزار این است که این نرم افزار به صورت خودکار و بی سر و صدا بدون کمترین فشاری به CPU هارد شما را یکپارچه می کند. این نرم افزار شما را از شر کراش ها و خطاهای ناگهانی هارد می رهاند و دارای رابط کاربری ساده و بسیار قدرتمندی می باشد.
پنج شنبه 92 شهریور 28 , ساعت 11:13 صبح
 
در این پست برای شما مجموعه 150 والپیپر زیبا و با کیفیت HD از ورزش محبوب فوتبال را آماده دانلود کرده ایم. این مجموعه گزیده ای از تصاویر بازیکنان فوتبال ، استادیوم ، جام ها و حرکات بازیکنان مشهور جهان نظیر مسی ، رونالدو و .... می باشد . این تصاویر در رزولیشن 2560x1600 هم اکنون آماده دانلود از ادامه مطلب می باشند. امیدواریم از دانلود این مجموعه زیبا نهایت لذت را ببرید.
پنج شنبه 92 شهریور 28 , ساعت 11:13 صبح
نرم افزار Extensis Suitcase Fusion یک راه حل مناسب جهت مدیریت ، دسته بندی و پیش نمایش فونت ها می باشد. این نرم افزار تمامی امکاناتی که شما برای کار با فونت ها نیاز دارید در اختیارتان می گذارد. این نرم افزار با InDesign, Illustrator و Photoshop سازگاری کامل دارد و در محیط این نرم افزارها یک پنل فونت در اختیارتان میگذارد که شما در این پنل قادر به پیش نمایش ، نمایش فهرست فونت ها و فعال نمودن فونت ها خواهید بود. Extensis Suitcase Fusion همچنین به شما در مورد فونت های خراب گزارش کاملی خواهد داد.
پنج شنبه 92 شهریور 28 , ساعت 11:13 صبح
 
بعضی اوقات پیش می اید که همه چی درست است ، چراغ های مودم کامل کار میکنند ، کابل شبکه متصل است ولی هیچ ارتباط اینترنتی نداریم و قادر به باز کردن هیچ سایتی نیستیم اینجاست که نرم افزار Complete Internet Repair به کم شما می اید این نرم افزار قابل حمل و کم حجم تمام تنظیمات شبکه اینترنت شما را مثل روز اول میکند و خطاهایی که باعث بوجود امدن مشکلات در عدم اتصال شما به اینترنت را دارند کاملا رفع می کند. همچنین با این نرم افزار شما قادر به رفع مشکلات مربوط به DNS نیز خواهید بود.
   1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ