سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بیش از آن است که به شماره آید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 92 شهریور 3 , ساعت 4:59 عصر

دانلود Avast! Offline Update 2013-08-24 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس اوست مخصوص نسخه ی 7

با مسدود شدن IP‌های ایرانی در اوایل خرداد 1391 توسط سرور آپدیت آنتی ویروس Avast امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت از داخل ایران غیر ممکن شد. به همین دلیل فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس بر روی سرور پی سی دانلود قرار داده شد و با ارائه منظم آن، امکان آپدیت این آنتی ویروس برای کاربران فراهم خواهد شد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




یکشنبه 92 شهریور 3 , ساعت 4:59 عصر

دانلود WinZip Courier v4.5 - نرم افزار فشرده سازی و محافظت از فایل های ضمیمه ی ایمیل

به کمک نرم افزار WinZip Courier به صورت اتوماتیک می توانید سایز فایل های ضمیمه ی ایمیل خود را کاهش داده و نسبت به درستی آن ها مطمئن شوید. این ابزار به کمک سیستم فشرده سازی و رمزنگاری به سیستم ایمیل شما کمک بسیاری می کند با برنامه ی ایمیل شما به صورت خودکار هماهنگ می شود و فایل هایی که قرار است صادر کنید را فشرده سازی و محافظت می کند. شما کافی است متن ایمیل تان را بنویسید، فایل مورد نظر را ضمیمیه آن کنید و دکمه ی ارسال را فشار دهید مابقی کارها توسط WinZip Courier انجام می شود. این نرم افزار در واقع در پشت صحنه ی سیستم شما کار می کند.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




یکشنبه 92 شهریور 3 , ساعت 4:59 عصر

دانلود Saints Row IV - بازی دسته خلاف کاران 4

مجموعه Saints Row از همان عناوینی است که توانست با استفاده از عناصر تضمین شده و کمی هم طنز به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. چهارمین نسخه از این سری که بزودی منتشر می شود، یکی از همان یادگاری های THQ است که همواره یاد و خاطره این کمپانی نابود شده را زنده می کند. حتی اگر ناشر بازی Deep Silver‌ باشد، این حس تضعیف نخواهد شد. SR IV در حالی در نمایشگاه PAX 2012 معرفی شد که سازندگان آن هنوز از موفقیت های کسب شده توسط نسخه قبلی به خود می بالیدند. موفقیت کسب شده توسط The Third تنها به نمرات و نقدهای آن محدود نشده و از نظر تجاری هم به خوبی توانست هزینه های راه اندازی پروژه بعدی را هموار کند که خوشبختانه این اتفاق افتاد و SR IV چندی دیگر با تغییرات عمده ای منتشر خواهد شد.

ادامه مطلب/دانلود...



دسته بندی: دانلود » بازی » اکشن, ماجرایی
برچسب ها: , , ,
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


یکشنبه 92 شهریور 3 , ساعت 4:59 عصر

دانلود Alice in Wonderland 1951 - انیمیشن آلیس در سرزمین عجایب

آلیس از زندگی
روزمره خود خسته شده و می خواهد شگفتی هایی در زندگی خود به وجود آورد.
ناگهان او خرگوشی سفید را می بیند که به سرعت در حال فرار کردن است. آلیس
به دنبال او می رود و خرگوش او را به دنیایی عجیب دعوت می کند ...
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




یکشنبه 92 شهریور 3 , ساعت 4:59 عصر

دانلود Ashampoo Photo Card v1.0.0 - نرم افزار طراحی کارت پستال

Ashampoo Photo Card محصول جدید شرکت نرم افزاری Ashampoo جهت طراحی و ایجاد کارت های پستال با موضوعات مختلفی چون تبریک سال نو، جشن تولد، عروسی و ... می باشد که امکانات فراوانی را در اختیار طراح قرار می دهد. این نرم افزار تعداد زیادی Clip Art و تصاویر بکگراند آماده را همراه خود دارد و قادر است نیازهای اولیه شما برای طراحی کاملا تامین شود، در این نرم افزار می توانید از رنگ ها، طرح ها، عکس ها و فونت های مختلف در طراحی کارت خود استفاده کنید و با توجه به نیاز خود کارت تبریک مناسبی را طراحی کنید. در حین طراحی نیز می توانید تغییرات ایجاد شده در کارت خود را در لحظه مشاهده نمایید و در نهایت آن را برای دوستانتان ایمیل و یا آن را چاپ نمایید و در صورت نیاز آن را ذخیره کنید و در جای دلخواه از آن استفاده نمایید.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




<      1   2   3   4   5      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ