سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دو آزمندند که سیر نشوند . آن که علم آموزد ، و آن که مال اندوزد . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 92 آذر 19 , ساعت 12:57 عصر

پنج شنبه 92 آذر 7 , ساعت 7:46 عصر

دانلود Steganos Privacy Suite v14.2.0 Revision 10510 - نرم افزار مجموعه ابزارهای گوناگون امنیتی

Steganos یکی از شرکت های تولید کننده ی نرم افزارهای امنیتی است که محصولات متفاوت و قدرتمندی را در زمینه های مختلف امنیتی و به اصطلاح Security&Privacy عرضه نموده است.
بسته ی امنیتی مشهور و قدرتمند این شرکت تحت عنوان Steganos Security Suite مجموعه ای کامل از ابزارهای گوناگون امنیتی در زمینه ی گوناگون امنیت اطلاعات، امنیت در مقابل نرم افزارهای مخرب، امنیت فعالیت ها و ... است.
ادامه مطلب/دانلود...




پنج شنبه 92 آذر 7 , ساعت 7:46 عصر

دانلود Oh My Heroes - بازی موبایل قهرمانان

همیشه در قصر پادشاه هلین، صلح و آرامش بوده، اما حال سحر و جادو وارد قصر
شده و افراد شیطانی می خواهند پادشاه را نابود
کنند. به صورت گروهی به جنگ با جادوگر داخل قصر می پردازید. با استفاده از ابزارهایی که در اختیار خواهید داشت به مبارزه با این افراد بپردازید. نبردهای شما به صورت گروهی و انفرادی می باشد و برای ارتقا امتیازهای خود باید به جمع آوری جادوهای سبز رنگ که در راهتان قرار می گیرد بپردازید.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




پنج شنبه 92 آذر 7 , ساعت 7:46 عصر

دانلود Active UNDELETE Pro v9.0 - نرم افزار باز گردانی اطلاعات پاک شده سیستم

حتماً برای شما هم پیش آمده که یکی از مهمترین فایل های خود مانند موسیقی، عکس های یادگاری، نرم افزارها و ... در اثر اشتباهی از بین رفته و پاک شده اند. ویندوز با ارسال آن به Recycle Bin یا همان سطل آشغال، امکان بازگردانی و ذخیره مجدد فایل یا پوشه پاک شده را همچنان حفظ می‌کند. اما زمانی که فایل‌های انتقال یافته به سطل آشغال را حذف می‌کنیم یا زمانی که با استفاده از کلید میانبر Shift+ Delete فایل‌ها را به طور مستقیم و بدون انتقال به سطل آشغال پاک می‌کنیم، ویندوز دیگر قادر به بازیابی و بازگردانی فایل‌های پاک شده نیست. بازیابی اطلاعات پاک شده ازسیستم ها امروزه به کمک نرم افزارهای بازیابی اطلاعات به راحتی امکان پذیر می باشد. نرم‌افزارهای متنوع و گوناگونی وجود دارند که کاربران سطوح مختلف، حتی کاربران مبتدی را قادر می‌سازد تا بسیاری از اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کنند. استفاده از این نرم افزارهای بازیابی و ویژگی های موجود در آن ها در چنین مواردی به کاربران یاری می رساند.
UNDELETE نرم افزار بسیار قدرتمندی در زمینه بازگردانی اطلاعات پاک شده از روی هارد، فلاپی، فلش، USB و ... می باشد که به سهولت و سرعت هر چه تمام تر عمل کرده و به شما در  بازیابی اطلاعاتتان کمک خواهد کرد. در این نرم افزار کاربران می توانند لیست فایل های قابل بازیابی را به صورت تفکیک شده مشاهده نموده و در صورت امکان و نوع فورمت فایل می توان پیش نمایی از فایل را مشاهده نمود.
ادامه مطلب/دانلود...




پنج شنبه 92 آذر 7 , ساعت 7:46 عصر

دانلود Injustice: Gods Among Us XBOX 360, PS3 - بازی بی عدالتی: خدایان در میان ما برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

چند ماه پیش بازی زیبای Injustice Gods Among Us توسط کمپانی Warner Bros. Interactive برای کنسول های PS3 و XBOX360 منتشر شده بود و نسخه Ultimate Edition این بازی شامل تمامی DLC هایی که تا به این لحظه برای این بازی عرضه شده است می باشد. تجربه این استودیو در ساخت بازی mortal kombat vs DC universe باعث شده بود که آن ها بازی Injustice Gods Among Us را در دست ساخت قرار دهند تا به نوع دیگری سراغ دنیای ابر قهرمان های DC رفته باشند. آن ها می خواهند در این بازی یک مبارزه خالص از اسطوره هایی را به نمایش بگذارند که طرفداران بسیاری دارند شاید تعداد این طرفداران از کسانی که سری MK را دوست دارند نیز بیشتر باشند.
داستان در بازی های مبارزه ای چندان مورد توجه قرار نمی گیرد و اگر هم داستانی در این عناوین وجود داشته باشد بسیار کلیشه ای و سرسری دنبال می شود، اما ادواردز به این موضوع اشاره کرده که داستان بازی برای آن ها بسیار مهم بوده، چرا که ابر قهرمان های این بازی دارای داستان های بسیار هیجان انگیزی هستند و برای هر کدام از آن ها می توان بازی های مستقل زیادی ساخت و راهی بازار کرد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ