سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنگام فتنه چون شتر دو ساله باش نه پشتى تا سوارش شوند و نه پستانى تا شیرش دوشند چنان زى که در تو طمع نبندند . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 92 شهریور 18 , ساعت 2:38 عصر

دانلود SpeedGun - نرم افزار موبایل تفنگ سرعت سنج

قطعا دیده‌اید که پلیس برای تشخیص سرعت یک وسیله نقلیه‌، یک دستگاه را در جلوی یک وسیله نقلیه در حال عبور نگاه میدارد و دستگاه بلافاصله سرعت آن وسیله نقلیه را نشان میدهد. این وسیله که Speed Gun یا تفنگ سرعت سنج نام دارد یکی از ابزارهای پلیسی است که حالا میتوانید آن را در تلفن همراه یا تبلت اندرویدی خودتان داشته باشید. کافی است پس از نصب و اجرای نرم افزار ابتدای فاصله‌ی خود تا جسمی که قصد اندازه گیری آن را دارید به صورت تخمینی وارد کرده و سپس در هنگام عبور آن از جلوی دوربین دستگاه اندرویدی‌تان مکان نمای موجود در برنامه را همزمان با تغییر جابه جایی شی در صفحه نمایش حرکت دهید.
ادامه مطلب/دانلود...




دوشنبه 92 شهریور 18 , ساعت 2:38 عصر

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب مازیار فلاحی

مازیار فلاحی یکی از خوانندگان محبوب پاپ ایرانی است.مازیار فلاحی در26 مهر ماه 1353 در تهران بدنیا آمد . وی نوازندگی گیتار را از سال 1368 آغاز نمود .
در سال 1380 به عضویت گروه کر دانشگاه تربیت مدرس به رهبری " الیپس مسیحی " درآمد. تئوری موسیقی ، سلفژ، ارکستراسیون و موسیقی مکتوب را نزد استادش " حمیدرضا دیبازر" به مدت 6 سال متوالی فرا گرفت.در همین حال به عضویت گروه کر بهمن به رهبری " مهدی قاسمی " در آمد. دروس آواز جمعی و تکنیکهای آواز رانزد " ناربه چولاکیان " و" شقایق الهیاری " گذراند.
در حال حاضر ایشان یکی از پرطرفدارترین خوانندگان کشورمان می باشد که سعی شده در این مجموعه بهترین کارهای ایشان گردآوری شود.

ادامه مطلب/دانلود...




دوشنبه 92 شهریور 18 , ساعت 2:38 عصر
دوشنبه 92 شهریور 18 , ساعت 2:38 عصر

دانلود Attack on Titan 2013 - انیمه حمله به تایتان ها : فصل اول

(92/6/18) تغییرات:

زیرنویس فارسی اضافه شد.
قسمت بیست و دوم اضافه شد.

 حمله به تایتان‌ها نام سریال کارتون محصول کشور ژاپن می‌باشد که به کارگردانی تتسورو آراکیو نویسندگی یاسوکو کوبایاشی ساخته شده است. از دیگر ساخته‌های تتسورو آراکی می‌توان به سریال پرطرفدار «دفتر مرگ - Death Note» اشاره کرد. فصل اول مجموعه در 25 قسمت ساخته شده که پخش آن از سال 2013 آغاز شده است. داستان انیمه به صدها سال قبل باز می‌گردد. جایی که انسان‌ها بدست تایتان‌ها کشته می‌شدند اما عده اندکی از آن‌ها موفق شدند در شهری با دیوارهای بسیار بلند (حتی بلندتر از بزرگترین تایتان‌ها) پناه بگیرند و جان سالم بدر ببرند. صد سال به همین منوال می‌گذرد تا اینکه...

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




دوشنبه 92 شهریور 18 , ساعت 2:38 عصر

دانلود Corel PaintShop Pro X6 v16.0.0.113 - نرم افزار ویرایش تصاویر

امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به ویرایش و ساخت تصاویر می کنند. نرم افزارهای مختلفی امروزه این توانایی را به کاربران می دهند و هر یک از آن ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشند. شرکت های مختلفی اقدام به ساخت چنین نرم افزارهایی می کنند و به همین علت می توان نرم افزارهای کوچک و بزرگی را از نظر نام در این زمینه مشاهده نمود. از معروف ترین نرم افزارها در این زمینه می توان به برنامه فتوشاپ اشاره نمود که از آن می توان برای ساخت و طراحی تصاویر و عکس های مختلف و همچنین ویرایش عکس ها نیز استفاده نمود. Corel PaintShop Pro نرم افزاری مشهور در زمینه ویرایش و ساخت تصاویر می باشد که کاربران با استفاده از این نرم افزار قادرند تا توانایی ها و ابزارهای مختلفی را در اختیار داشته باشند. این نرم افزار قدرتمند یکی از بهترین برنامه های موجود برای ویرایش تصاویر می باشد. در این نرم افزار کاربران قادر می باشند تا تمامی مشکلات موجود در یک عکس را با استفاده از ابزارها و فیلترهای مختلف آماده شده و تنها با چند کلیک برطرف نمایند.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ