سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر دوست داری که خداوند دوستت بدارد، به دنیا بی علاقه باش و اگر دوست داری مردم دوستت بدارند، هرگاه از مال دنیا چیزی به دستت افتاد، آن را به سوی آنان بیفکن [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 

دوشنبه 96 اسفند 28 , ساعت 11:51 صبح

بوی جان می آید اینک از نفس های بهار
دستهای پر گل اند این شاخه ها ، بهر نثار
با پیام دلکش ” نوروزتان پیروز باد ”
با سرود تازه ” هر روزتان نوروز باد ”
شهر سرشار است از لبخند ، از گل ، از امید
تا جهان باقی است این آئین جهان افروز باد

عید نوروز بر شما مبارک

 

 

 


پنج شنبه 96 اسفند 24 , ساعت 8:39 صبح
در نمایشگاه CES 2018، اعلام شد گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی مجدداً توسعه خواهد یافت و این مدل در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشته نمی‌شود. مدتی بعد نیز مشخص شد که برنامه‌ ال‌جی برای حضور در بازار گوشی‌های هوشمند، عرضه نسخه ارتقا یافته محصولات پیشین است تا بدین شکل، بتواند فروش گوشی‌های خود را افزایش دهد؛ ضمن اینکه شرکت کُره‌ای در هنگام نیاز، محصولات جدیدی را معرفی می‌کند و از رونمایی محصولات جدید به صرف رقابت، پرهیز خواهد کرد.

همین موضوع باعث شده بود تا گمانه‌زنی‌های مختلفی پیرامون سرنوشت احتمالی گوشی‌های پرچم‌دار 2018 وجود داشته باشد. هرچند در گزارش جدید، به زمان عرضه LG G7 اشاره می‌شود و به‌نظر می‌رسد که ابهام موجود، برطرف شده است. براساس اطلاعاتی که اخیراً به‌دست آمده است، ال‌جی گوشی جدیدش را در ماه مه (May) به صورت رسمی معرفی خواهد کرد و ظاهراً این مدل LG G7 نامیده می‌شود.

 براساس اطلاعات به‌دست آمده، پرچم‌دار جدید ال‌جی با ظاهری متفاوت عرضه خواهد شد؛ این مدل در بالای نمایشگر خود، Notch دارد تا G7 شباهت چشمگیری به بسیاری از پرچم‌داران امسال داشته باشد. شرکت هوآوی به‌زودی از پرچم‌داران P20 و P20 Pro رونمایی خواهد کرد که در بالای صفحه‌نمایش آن‌ها بریدگی وجود دارد؛ اپل نیز در اواخر سال 2017، پرچم‌دار iPhone X را با بریدگی (Notch) ارائه داده بود.

ضمن اینکه شایعه شده است LG G7 به قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) مجهز خواهد بود؛ نسخه جدید LG V30 که V30S ThinQ نامیده می‌شود و نزدیک به 1000 دلار قیمت دارد، قابلیت‌هایی را نظیر Q Lens یا ... ارائه می‌دهد که از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد آن‌ها کمک گرفته شده است. همچنین V30S ThinQ می‌تواند از هوش مصنوعی برای عکاسی استفاده کند؛ هرچند در بررسی‌های اولیه، به‌نظر می‌رسد تأثیر هوش مصنوعی چندان چشمگیر نیست. برای جزئیات بیشتر، می‌توانید مقایسه دوربین LG V30 و LG V30S ThinQ را در این لینک بخوانید.

گوشی جدید ال‌جی به مبدل صوتی دیجیتال به آنالوگ چهارگانه مجهز شده ات تا صدای خیره‌کننده‌ای را ارائه دهد؛ ضمن اینکه مدل مذکور از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند. پرچم‌دار جدید LG G7 به دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی مجهز شده است و از یک نمایشگر Full Vision بهره می‌گیرد؛ گمان می‌رود این گوشی به صفحه‌نمایش 6.1 اینچی از نوع P-OLED مجهز شده باشد که رزولوشن QHD+ خواهد داشت.

اسنپدراگون 845 کوالکام که در ماه دسامبر از آن رونمایی شده است، قدرت گوشی G7 را تأمین خواهد کرد و این مدل با قیمت بیشتری نسبت به نسل قبل عرضه خواهد شد. به‌نظر می‌رسد گوشی جدید ال‌جی بیشتر از 800 دلار قیمت خواهد داشت؛ مدل Plus که حافظه ذخیره‌سازی بیشتری خواهد داشت، قیمت بالاتری دارد. همچنین عرضه LG G7 در ماه مه، ممکن است باعث شود تا LG V40 در نوامبر عرضه شود؛ چندین ماه پس از بازه زمانی که برای رونمایی از این گوشی انتظار داشتیم. البته در گزارش جدید، تأیید شده است که LG V40 به بازار عرضه خواهد شد و شرکت ال‌جی تصمیمی برای حذف سری V از گوشی‌های هوشمند خود ندارد.

منبع: gsm.ir


پنج شنبه 96 اسفند 24 , ساعت 12:3 صبح

بعضی روزا از اون روزایی که از همون صبح میرن رو مخت.

 

و تو برای اینکه حالت عوض شه تصمیم میگیری از خونه بزنی بیرون.

 

بلند میشی موهاتو شونه میزنی همون موهایی که بلندیش دلیل داشت.

 

لباساتو میپوشی اماده میشی .

 

از وسایل های تو کیفت فقط هندزفری تو برمیداری و گوشی.

 

میزنی بیرون . پیاده .

 

میخای انقد راه بری که مغزت خسته بشه از کار بیافته.

 

ولی در اشتباهی...

 

مغزت با پاهات با قلبت ،همشون دست به یکی کردن.

 

دیگه دست تو نیست، دقیقا تو همون خیابون هستی که باهم بودین.

 

دقیقا جایی هستی که خاطرها تو اونجا ولشون کرده بودی.

 

تا بخودت میایی میبنی ای دل غافل حالت عوض شد ولی، بهتر نه

 

بهتر که نشد بدترم شد.

 

دیگه هر روز که از خواب پا میشی برای عوض کردن حالت تلاش نمیکنی.

 

بیرون نمیری...

 

به خودت نمیرسی...

 

جوابه همه کجایی هات؟ میشن \خونه م\

 

بیس چاری سرت تو گوشیه...

 

روزی سه بارم به شارژ میزنیش...

 

من ..

من دیگه تلاش نمیکنم.

من...

من دیگه نمیخام حالم عوض بشه.

من...

من حالم بده.

من....

من دلم تنگ شده واسه این جمله.

.

??

 

 

 

 

حالم بده بغلم میکنی..؟?


چهارشنبه 96 اسفند 23 , ساعت 7:30 عصر

مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه جهت گسترش خدمات الکترونیک قضایی در راستای تکمیل ظرفیت این دفاتر از کلیه متقاضیان واجد شرایط در تمامی حوزه های قضایی کشور( غیر از مراکز استان) دعوت به همکاری می نماید.

متقاضیان واجد شرایط پس از مطالعه اطلاعیه­های اعلامی در صورت تمایل اقدام به ثبت نام نمایند.

مهلت ثبت نام  از مورخه 1396/12/22 لغایت 1397/01/31 می­ باشد.

ثبت نام فقط از طریق سامانه www.adliran.ir انجام می شود.

·اطلاعات راجع به شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان در اطلاعیه شماره 2 از طریق سامانه www.adliran.ir  قابل دریافت است.

· پاسخ گویی به سوالات تنها از طریق سامانه امکان پذیر است و به هیچ عنوان به مراجعات حضوری و یا تماس تلفنی پاسخ داده نمی‌شود.    

· مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده با متقاضی می باشد و در صورت اشتباه یا مغایرت اطلاعات به تقاضای وی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

· نام نویسی در این مرحله جهت ثبت تقاضا می باشد و متعاقباً نسبت به بررسی صلاحیت و اطلاع رسانی از طریق سامانه مذکور اقدام خواهد شد.

فقط اطلاعیه هایی که از طریق سامانه www.adliran.ir اعلام می شود معتبر بوده و سایر اطلاعیه ها از نظر مرکزآمار و فناوری اطلاعات غیر قابل استناد است.

 

شرایط عمومی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی

لینک ثبت نام دفاتر خدمات الکترونیک قضایی96

 


یکشنبه 96 اسفند 20 , ساعت 8:24 عصر

اسپیکر بلوتوث JBL Charge 3

بیشتر از هزار اسپیکر بلوتوث در بازار وجود دارد اما اسپیکر قابل حمل JBL Charge 3 همواره در قله ایستاده و در امکانات و ویژگی ها از رقبا پیشی گرفته است.

اسپیکر JBL Charge 3 همانند نسل قبلی اسپیکر جی بی ال کاملا ضد آب است. بنابر این شما می توانید بدون نگرانی در شرایط آب و هوایی مرطوب یا استخر و ساحل استفاده کنید.

کاربران نسل قبلی اسپیکر بلوتوث JBL از کیفیت صدا و ساخت و عمر باتری گلایه داشتند که در مدل جدید Charge 3 این نواقص برطرف شده و به کمال رسیده است.

طراحی

اسپیکر JBL Charge 3 طراحی زیبا و ظریف دارد اما ابعاد بزرگ 213 x 87 x 88.5 از نقاط ضعف آن محسوب می شود و برای حمل و نقل زیاد در کیف کوله پشتی مناسب نیست.

اما در این حال از عمر 20 ساعت باتری و ضد آب بودن آن نمی توان چشم پوشید.

به کمک باتری 6000 میلی‌آمپری خود می‌تواند نقش یک پاور بانک برای تلفن‌های‌هوشمند داشته باشد. پورت USB A در کنار پورت شارژ USB و جک 3.5 میلیمتری هدفون قرار گرفته است.

در آزمایش نفوذ آب که از سوی IPX7 انجام گرفته است اسپیکر JBL Charge 3 می تواند در عمق یک متری آب به مدت 30 دقیقه مقاومت کند و هیچ آبی به آن نفوذ نکند.

در بالا دستگاه کلید  های کنترل صدا,کنترل موزیک (توقف,جلو و عقب) و کلید پاور و جفت کردن با دستگاه های بلوتوث و کلید اختصاصی JBL قرار دارد.

کلید اختصاصی JBL این امکان را به شما می دهد برای تقویت هر جه بیشتر صدا چند دستگاه اسپیکر بلوتوث JBL به همدیگر متصل کنید و همه آن ها یک صدا را پخش می کنند.

عملکرد و ویژگی ها

همانطور که ذکر کردیم دارای ابعاد بزرگی است و قدرت صدای بالایی دارد و می تواند یک اتاق بزرگ را پوشش دهد و قدرت پخش صدا تا 20 فوت دارد.

اسپیکر JBL Charge 3 در بین اسپیکر های بلوتوث عمیق ترین و قدرتمندترین باس را دارد که تا به حال شنیده ام.

در صدا و فرکانس های بالا مانند ویولن ضعیف عمل میکند و کیفیت صدا آن کاسته می شود و از نقاط ضعف آن نسبت به رقبا است. اما کیفیت صدا کلی آن بسیار عالی و رضایت بخش است و در کنار قدرت صدا و عمر بالا باتری آن را در لیست بهترین ها قرار می دهد.

عملکرد دستگاه در حالت عمودی کمی ضعیف می شود و بهتر است دستگاه در حالت افقی قرار دهیم.

اسپیکر JBL Charge 3 دارای میکروفون داخلی است و می توانید با آن تماس های تلفنی را پاسخ دهید.

جمع بندی

اسپیکر JBL Charge 3 با توجه به قیمت آن امکانات و کیفیت بسیار خوبی دارد و کیفیت صدا آن عالی است به خوبی در شرایط رطوبت و گل و لای دوام می آورد و اگر ابعاد آن برای شما محدودیت ایجاد نمی کند بهترین انتخاب است.

شما هم اکنون می توانید این اسپیکر بلوتوث JBL را از فروشگاه هایتل خریداری نمایید.


   1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ