سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت را بگیرید؛ حتی از مشرکان . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 97 فروردین 28 , ساعت 8:16 عصر
اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ تاریخ‌، محل‌ رفع نقص کارت و برگزاری‌ آزمون‌ ورودی دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ 1397 و همچنین‌ بیست و سومین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشوردر سایت سازمان سنجش منتشر شد.قابل توجه شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد سال 1397

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 
 
 
 
 

شنبه 97 فروردین 25 , ساعت 12:38 عصر
??آوای عاشقانه??

-باهم قَهر بودیم????‍???
-عادت داشتیم بعد بحث??????
-یه مدتی رو تنها باشیم??????
-تا همه چی برگرده به قبل????
-رفتم حموم تامثل همیشه اشک هامو نبینه????
-اومدم بیرون از اتاق????
-درحالی که با یه دست داشتم موهامو خشک میکردم??????
-رفتم تو آشپزخونه یه لیوان چای داغ و تلخ بردارم و????
-برم بشینم پای داستانم????
- چشمم بهش افتاد داشت ریشه های فرشو میبافت????
-دستش عادت کرده بود بس بین موهام بود??‍?????‍?
-رفتم سمتش سرشو بلند کرد زل زد تو چشام????‍???
-گفتم موهامو میبافی تا دنیامون آروم بگیره؟??????
????????????? ??•••?


شنبه 97 فروردین 25 , ساعت 12:33 عصر
کاش می شد همه آدم هایی که دوست داریم،

همه لحظاتی که خاطره داریم،

همه یادگارهای باارزشی که داریم

را در چمدانی ریخت....

توی قبر کوچک و تنگی رفت و با همان چمدان سر کرد!

 

گاهی باید مرد...

شاید چند ماه...

حتی فقط چند روز!

یا حتی چند ساعت...

چند دقیقه...

یک لحظه!

باید مرد!

و اگر کسی سراغی نگرفت

و حالت را نپرسید

و نپرسید خوبی...کجایی یا چه می کنی؟

یا دلتنگم چرا نیستی؟!!!!

برای صرف چای هستی یا برای نوشیدن یک قهوه...

 

باید به مردن تا ابد ادامه داد......

 

 

پ ن: می دانی مخاطب خاص؟...

من می توانم در مورد هر موضوعی ساعت ها بنشینم و بنویسم....

اما برای نوشتن از تو

دستم روی کاغذ می خشکد

نفسم بند می آید

و واژه ها در ذهنم یخ می زنند....

چقدر از تو نوشتن سخت است.....


شنبه 97 فروردین 25 , ساعت 12:28 عصر

هیچکس به درستی نمی‌داند که کمپانی سامسونگ دقیقا چه گوشی‌های تازه‌ای را در نوبت معرفی قرار داده است اما با فاش شدن نتایج بنچمارک‌های مختلف می‌توان این گوشی‌ها را شناسایی کرد. البته این غول تکنولوژی عادت دیرینه‌ای هم دارد و طبق آن نسخه‌های متفاوتی از یک مدل را برای بازارهای گوناگون معرفی می‌کند. از طرفی علاوه بر این نسخه‌ها با کانفیگ یا پردازنده متفاوت حالا شایعه شده است که احتمالا یک نسخه مینی از پرچمدار Galaxy S9 رونمایی خواهد شد.

آیا دو مدل Galaxy S9 Mini در راه است؟

چند روز پیش گزارشی منتشر شد و ادعا کرد که کمپانی سامسونگ یک گوشی تازه را با شناسه SM-G8750 در دست توسعه دارد و می‌خواهد آن را با نام تجاری Galaxy S9 mini معرفی کند. حالا یک گوشی دیگر با شناسه SM-G8850 در آژانس رگولاتوری چین (TENAA) دیده شده است که به نظر می‌رسد همان گوشی اما با کمی تفاوت باشد. حالا که شماره‌ها در شناسه این مدل تازه نسبت به قبلی بیشتر شده آیا این مدل قرار است همان Galaxy S9 mini نهایی باشد؟ یک احتمال دیگر هم در این باب وجود دارد و آن هم این است که سامسونگ قصد دارد Galaxy S9 mini را در دو نسخه متفاوت عرضه کند. این تفاوت ممکن است در اندازه صفحه نمایش باشد یا اصلا آن‌ها را تحت عناوین Galaxy S8 mini و Galaxy S9 mini معرفی کند.

گوشی مرموز SM-G8850 با در نظر گرفتن گوشه‌های خمیده‌اش صفحه نمایش 5.6 اینچی دارد و اگر آن را مستطیل و زاویه‌دار تصور کنیم، اندازه پنلش 5.8 اینچ خواهد بود. این روش درواقع همان شیوه‌ایست که کمپانی سامسونگ در معرفی ویژگی‌ صفحه نمایش اینفینیتی روی جعبه محصول درج می‌کند و Galaxy S9 استاندارد هم از صفحه نمایشی در همین اندازه بهره می‌برد. میزان ظرفیت باتری مدل SM-G8850 هم مانند S9 معادل 3000 میلی آمپر است.

البته صفحه نمایش اینفینیتی منحصرا به پرچمداران کمپانی سامسونگ تعلق ندارد و گوشی‌های SM-G8850 و SM-G8750 می‌توانند دو گوشی میان رده بدون وابستگی به سری Galaxy S باشند. احتمالا مطلع هستید که سهم سامسونگ در بازار موبایل کشور چین اخیرا کاهش یافته و این غول تکنولوژی هم در تلاش است تا دوباره به جایگاه پیشین خود بازگردد. بدین ترتیب ممکن است دو گوشی مرموز تازه منحصرا در بازار چین معرفی شوند و بخشی از برنامه سامسونگ برای افزایش درآمد و سهم بازار باشند. در حال حاضر اطلاعات تأیید شده‌ای در این باره از سوی سامسونگ منتشر نشده است و باید منتظر خبرهای بعدی باشیم.


پنج شنبه 97 فروردین 23 , ساعت 2:57 عصر

قاب محافظ هواوی Huawei P Smart مارک X-Level سری Guardian با کیفیت بسیار بالا و جنس نرم که طراحی زیبا و ظریف دارد که علاوه بر اینکه از گوشی در برابر ضربه به خوبی محافظت میکند ابعاد گوشی را بزرگ نمی‌کند و از زیبایی آن کاسته نمی‌شود. لوازم جانبی Huawei P Smart

قاب محافظ هواوی Huawei P Smart فوق از برند معتبر و شناخته شده X-Level هست که کیفیت آن بسیار شناخته شده است. به دلیل طراحی دقیق و حرفه ای جای پورت, سنسور و دوربین به خوبی برش خورده است و هیچ گونه مزاحمتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. اطراف گوشی را به خوبی پوشش می‌دهد و محافظت 360 درجه دارد.

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

قاب محافظ هواوی Huawei P Smart مارک X-Level

 

کیف محافظ هواوی Huawei P Smart مدل Flip Cover بصورت کامل گوشی را گوشش می‌دهد و محافظت بسیار عالی در برابر هر گونه آسیب را دارد. لایه بیرونی از چرم مصنوعی و لایه داخلی آن از نوع پلاستیک نرم است که باعث می‌شود محل قرار گیری گوشی نرم باشد و آسیبی به آن نرسد.

کیف محافظ هواوی Huawei P Smart طراحی ساده و شیک دارد. جای کلیدها,پورت,دوربین و سنور به خوبی تعبیه شده است و در استفاده از آنها مزاحمتی ایجاد نمی‌کند.

ویژگی های محصول در یک نگاه:

طراحی زیبا

محافظت کامل گوشی

کیفیت ساخت بالا

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

کیف محافظ هواوی Huawei P Smart


   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ