سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دشمن آنند که نمى‏دانند . [نهج البلاغه]
 
جمعه 96 اسفند 18 , ساعت 8:59 عصر
اسپیکر بلوتوث JBL Flip 4

اسپیکر بلوتوث JBL

اسپیکر بلوتوث های سری Flip برند JBL به چند دلیل از محبوب ترین های این دسته از محصولات هستند, قیمت مناسب دارند و هر کس با توانایی مالی امکان خرید آن را دارد. کیفیت صدا فوق العاده که JBL به ارمغان می‌آورد برای همه اثبات شده است. همچنین از دلایل موفقیت اسپیکر بلوتوث JBL ضد آب بودن آن است.

طراحی و ساخت

اسپیکر بلوتوث JBL Flip 4 بصورت استوانه ای طراحی شده و باس در دو طرف آن قرار دارد و با پارچه های زیبا و ضد آب پوشانده شده است. این اسپیکر نسخه ارتقا یافته Flip 3 می‌باشد که تفاوت این دو مدل را در ضد آب بودن Flip 4 است.

این اسپیکر دارای استاندارد IPX7 است به این معنی که در برابر آب کاملا مقاوم است و بصورت کامل ضد آب می‌باشد و می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب قرار بگیرد. علاوه بر آب در برابر گرد و خاک و شن و ماسه نیز مقاوم است. به صورتی اگر در ساحل بصورت کامل به ماسه آغشته شود به راحتی تمیز و آسیبی به آن وارد نمی‌شود.

در قسمت پایین دستگاه دکمه های صدا, پخش و توقف و JBL Connect+ قرار دارد. این دکمه برای اتصال چند اسپیکر بلوتوث JBL به همدیگر کاربرد دارد. کمی پایین تر چراغ های LED نشان دهنده میران شارژ دستگاه و دکمه پاور قرار دارد. محل پورت USB و جک 3.5 میلی‌متری با در پوش متحرک پوشانده شده تا در شرایط مرطوب آب به آن نفوذ نکند.

اتصال

اسپیکر بلوتوث JBL Flip 4 از طریق فناوری بلوتوث و کابل AUX با استفاده از درگاه جک 3.5 میلی‌متری به دستگاه های مختلف متصل می‌شود. با استفاده از دکمه JBL Connect+ می‌توانید چندین اسپیکر JBL را به همدیگر متصل کرد تا قدرت و حجم صدا چند برابر شود.

دستگاه حدود 15 متر برد دارد این مقدار در شرایطی آزمایش شده است که چند دیوار در مقابل اسپیکر قرار داشت. این میزان برد بسیار مناسب است و به راحتی می‌توانید از راه دور آن را کنترل کنید.

برای اجرا موسیقی بعدی کافیست دکمه توقف/پخش را دوبار بصورت متوالی بفشارید. با استفاده دکمه بلوتوث روی بدنه به راحتی به همه دستگاه ها متصل می‌شود. این امکان را دارید تا چند گوشی را بصورت همزمان به آن متصل کنید تا برای تعویض آهنگ بین گوشی های مختلف نیاز به قطع و اتصال گوشی دیگر نباشد.

عمر باتری

با هر بار شارژ کامل اسپیکر 12 ساعت بصورت مداوم موسیقی پخش می‌کند. این میزان عمر باتری اعلام شده برای حجم صدا روی حداکثر 75 درصد است. هر چه میزان صدا بلند‌تر باشد مصرف باتری بیشتر خواهد شد. اگر قصد استفاده طولانی مدت از اسپیکر را دارید و در مکانی هستید که به برق دسترسی ندارید بهتر است حجم صدا خیلی زیاد نباشد تا مدت زمان بیشتری بتوانید از آن استفاده کنید.

کیفیت صدا

کیفت صدا همانند نسل قبل این اسپیکر بسیار عالی است و صدا شفاف و دلپذیر را به ارمغان می‌آورد. باس دستگاه نیز بسیار مناسب است. علاوه بر بلندگوهای قدرتمند میکروفون داخلی قدرتمندی نیز در داخل دستگاه قرار دارد که با آن می‌توانید به تماس های تلفنی پاسخ دهید و مکالمه بدون نویز و اکو را تجربه کنید.

جمع بندی

اسپیکر بلوتوث JBL Flip 4 دستگاهی با کیفیت بالا و قیمت مناسب است و برای افرادی که به دنبال اسپیکر قدرتمند و در عین حال ضد آب از برند معتبر و شناخته شده هستند بسیار مناسب است. اسپیکر بلوتوث JBL به نسبت قابلیت ها قیمت مناسب تری در برابر رقبا دارد و این باعث انتخاب آن می‌شود.

منبع: hitel.ir


جمعه 96 اسفند 18 , ساعت 12:33 صبح

بعضی وقتا بعضی خاطره ها تو دلت میمونند

که بعضی میشن خاطره خوب و لبخند رو لبت

میارن .

بعضی میشن خاطره بد و ناراحتت میکنن.


ولی بعضی خاطره ها تو سرت میمونند .

که اینا همشون میشن تجربه.


تجربه های بد و تجربه های خوب.

??


از بین همه اینا از دو دسته شون میترسم.


خاطره های خوبی که گریه ادمو در میارن.


تجربه های بدی که بعدا باعث خنده میشن.

 


چهارشنبه 96 اسفند 16 , ساعت 8:25 عصر

اسپیکر بلوتوث انکر Anker SoundCore Boost

انکر برند معتبر در زمینه تولید لوازم جانبی ابتدا با به عنوان تولید کننده باتری شروع به کار کرده است و هم اکنون تنوع محصولات خود را گسترش داده و در زمینه انواع لوازم جانبی مانند پاور بانک, اسپیکر بلوتوث و… فعالیت دارد. اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost یک دستگاه قدرتمند با قیمت مناسب و در این رده قیمت جز بهترین ها است.

طراحی

طراحی اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost مستطیل شکل با ابعاد استاندارد 22.35×8.89×4.57 سانتی‌متر است. قسمت بالا اسپیکر دکمه های تنظیم صدا, پاور, پخش و توقف و تقویت باس که با علامت UP نشانه گذاری شده قرار دارد. با دوبار فشار متوالی دکمه UP آهنگ بعدی اجرا می‌شود و اگر این دکمه را 15 ثانیه فشار دهید دستیار صوتی Siri یا Google Assistant فعال می‌شود.

در سمت چپ اسپیکر یک پورت Micro USB برای شارژ دستگاه, درگاه 3.5 میلی‌متری برای اتصال کابل AUX و یک درگاه USB برای شارژ موبایل قرار دارد.

 کارایی

قدرت باس و شفافیت صدا در اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost بسیار خوب است. حجم صدا به حدی است که یک اتاق بزرگ را به خوبی پوشش دهد.

ضد رطوبت

اسپیکر SoundCore Boost دارای استاندارد IPX5 است به این معنی که در برابر رطوب و ریختن آب روی آن مقاوم است و آسیبی به آن وارد نمی‌شود. اما نمی‌توان آن را بصورت کامل در آب قرار و در استخر از آن استفاده کرد.

  باتری

با هر بار شارژ کامل اسپیکر SoundCore Boost می‌توانید 12 ساعت بصورت مداوم از آن استفاده کنید و شنیدن موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

میکرفون داخلی

با استفاده از میکروفون داخلی این اسپیکر می‌توانید به تماس تلفنی پاسخ دهید و کنفرانس برگزار کنید.

برای خرید این اسپیکر بلوتوث روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost

 اتصال بی‌سیم

اسپیکر SoundCore Boost با فناوری بلوتوث و NFC با سرعت بالا به هر نوع دستگاه متصل می‌شود و سیگنال قوی با 20 متر برد دارد و ‌می‌تواند دستگاه های مختلف را شناسایی کند. نسخه بلوتوث این اسپیکر 4.2 است. این ورژن بلوتوث مصرف انرژی کمی دارد. علاوه بر بلوتوث و کابل از طریق NFC نیز به دستگاه های دارای این تکنولوژی متصل می‌شود.

جمع بندی

اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost در این رنج قیمت انتخاب مناسبی برای افرادی است که به قدرت باس بالا و کیفیت صدا عالی اهمیت می‌دهند مناسب است. با توجه به حجم کم دستگاه می‌توان به راحتی آن را حمل کرد. با توجه به استاندارد IPX5 و ضد رطوبت بودن آن باید توجه داشت برای افرادی که به اسپیکر کاملا ضد آب نیاز دارند مناسب نیست.


منبع: بررسی اسپیکر انکر Anker SoundCore Boost

یکشنبه 96 اسفند 13 , ساعت 11:1 عصر

قاب محافظ گلکسی اس 8 پلاس

قاب محافظ Galaxy S8 Plus مارک نیلکین Nillkin با کیفیت بسیار بالا به خوبی از گوشی شما در برابر ضربه و خط و خش محافظت می‌کند. در ساخت این قاب محافظ از پلاستیک فشرده سخت استفاده شده و به دلیل ساخت در حرارت بالا بسیار مقاوم است.

روی بدنه قاب محافظ بافت های ریزی وجود دارد, علاوه بر ایجاد زیبایی باعث می‌شود اصطکاک آن زیاد شود و در دست لیز نخورد. به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و بافتی که روی قاب وجود دارد ضد لک و اثر انگشت است که علاوه بر حفظ زیبایی باعث افزایش طول عمر آن می‌شود. قاب محافظ Galaxy S8 Plus مارک نیلکین Nillkin قابل شتشو است.

قاب محافظ Galaxy S8 Plus مارک Nillkin

طراحی قاب محافظ Galaxy S8 Plus مارک نیلکین Nillkin به گونه‌ای است که در اطراف لنز ضخامت بیشتری دارد و هنگام قرار دادن روی سطوح مختلف از آن محافظت می‌کند. این قاب ویزه گلکسی اس 8 پلاس طراحی شده است و جای دکمه پاور, صدا, درگاه ها و سنسور ها بخوبی تعبیه شده است و در استفاده از آنها هیچگونه مزاحمتی ایجاد نمی‌کند.

این قاب محافظ ضخامت کم و وزن سبک دارد و ابعاد گوشی را حجیم و سنگین نمی‌کند.

منبع: قاب محافظ Galaxy S8 Plus مارک Nillkin


پنج شنبه 96 اسفند 10 , ساعت 11:34 صبح
Image result for ?استخدام حقوقی?‎

 

استخدام صنعت داران افتخاری

کارخانه بزرگ صنعت داران افتخاری جهت تکمیل کادر خود در استان فارس از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

 

ردیفعنوان شغلیشرایط احراز
1 مدیر فروش
  • آشنایی کامل با مباحث علمی و عملی فروش
  • بازاریابی و سازماندهی
  • مسلط به زبان انگلیسی
2 کارشناس حقوقی
  • توانمند در برقراری ارتباط
  • مسلط و آگاه به امورات حقوقی
  • توانایی در تصمیم گیری
  • مهارت بالا در سخن وری و نگارش دفاعیه و عقد قراردادها با سابقه درخشان
3 کارشناس روابط عمومی
  • توانمند و مسلط
  • دارای قدرت بیان و آشنایی کامل با قوانین ادارات
  • با مدرک کارشناسی ارشد
  • دارای سابقه درخشان
4 مدیر مالی
  • کارشناسی ارشد حسابداری
  • آشنایی کامل با نرم افزارهای مالی و صنعتی همکاران سیستم
  • توانمند در اجرای حسابداری صنعتی و بهای تمام شده کالا
5 مدیر منابع انسانی
  • آشنایی کامل با قوانین کار و منابع انسانی
  • با حداقل 10 سال سابقه ی کار در کارخانجات صنعتی
6 مسئول خرید
  • متعهد، متفکر، توانمند
  • با فنون علمی و تخصصی بالا
  • با سابقه کار مفید برای تامین مواد اولیه
  • دارای سابقه کار درخشان
7 مسئول فنی
  • متخصص در تعمیرات ماشین آلات، بسته بندی، تزریق، چاپ و پیاده سازی کامل p.m
متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.(تماس فقط در روزهای کاری از ساعت 8 الی 16:45)
آدرس ایمیل: SOKSOK.IR@GMAIL.COM
تلفن: 07137742533,07137743307
آدرس: شیراز – شهرک صنعتی بزرگ – میدان پژوهش – پژوهش جنوبی – خیابان 305

 

 


<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ