سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرمان خدا را بر پا ندارد جز کسى که در حق مدارا نکند و خود را خوار نسازد و پى طمعها نتازد . [نهج البلاغه]
 
جمعه 92 مهر 26 , ساعت 10:29 صبح

دانلود Cabelas African Adventures XBOX 360,PS3 - بازی شکارهای خطرناک در آفریقا برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3

بازی Cabelas African Adventures یک بازی open world ماجراجویی است که توسط کمپانی Activision منتشر شده است. بازیکن در این بازی حیواناتی نظیر پلنگ، کرگدن و موجوداتی را که در آفریقا زندگی می کنند را شکار می کند. افزون بر این بخش داستانی Cabela\s African Adventures شامل بخش چند نفره ای به نام Hot Seat می باشد. همچنین یک میدان تیراندازی تمرینی برای محک زدن مهارت تیراندازی گیمر ها نیز در بازی گنجانده شده است.
ادامه مطلب/دانلود...




جمعه 92 مهر 26 , ساعت 10:29 صبح

دانلود Bad Piggies - بازی موبایل خوک های بد

(92/7/25) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 1.5.0 برای اندروید و iOS
- 30 سطح فوق العاده و باور نکردنی جدید

بار دیگر شاهکاری از شرکت سازنده سری بازی های Angry Birds یعنی Rovio Mobile Ltd. مانند داستان پرندگان خشمگین، در بازی Bad Piggies باید از تخم های خود محافظت نمایید. ابزار مختلفی در اختیار شما گذاشته می شود و باید با استفاده از این ابزارها راه را برای رساندن خود و این تخم ها به مکان امن فراهم کنید. بازی بیش از 90 مرحله دارد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید. وجود مراحل مختلف و جدید بازی را بسیار جذاب کرده است.
ادامه مطلب/دانلود...




جمعه 92 مهر 26 , ساعت 10:29 صبح

دانلود Mickey Mouse 2013 - انیمیشن میکی ماوس: فصل اول

(92/7/26) تغییرات:

قسمت یازدهم اضافه شد.

میکی‌ماوس شخصیت کارتونی و برنده جایزه اسکار که توسط شرکت والت دیزنی تولید شده است. خالق این شخصیت حیوانی (یک موش) خود والت دیسنی بود، که نقش صدای او را نیز ابتدا خودش ایفا می‌کرد.
میکی‌ماوس سال 1928 خلق شد و تا سال 1946، والت دیسنی صدای او را در می‌آورد. پس از دیسنی به ترتیب جیم ماکدانلد و وین آلوین به ترتیب نقش صدای میکی ماوس را به عهده گرفتند. این شخصیت یکی از محبوب ترین شخصیت های کارتونی می باشد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » فیلم » انیمیشن
برچسب ها:
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


جمعه 92 مهر 26 , ساعت 10:29 صبح

دانلود 5.OS X Mountain Lion v10.8 - سیستم عامل شیرکوهی مکینتاش

با سیستم عامل OS X کم و بیش آشنایی دارید و در مورد آن چیزهایی شنیده اید. شاید هم از کاربرانی باشید که از سیستم های شرکت Apple استفاده می کنید و این سیستم عامل را کاملاً می شناسید و با آن کار می کنید.
مکینتاش (Macintosh) یا (مک (Mac)) ساخته شرکت رایانه‌ای اپل است که مکینتاش اولیه در تاریخ 24 ژانویه 1984 تولید شده‌است و اولین رایانه شخصی برای Graphical user interface (GUI) بود.

ادامه مطلب/دانلود...



دسته بندی: دانلود » مکینتاش » نرم افزار » سیستم عامل
برچسب ها:
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


جمعه 92 مهر 26 , ساعت 10:29 صبح

دانلود Lammle Press CCNA Video Training Series - آموزش مهارت های شبکه در دوره سی سی ان ای

فیلم های آموزشی Lammle Press CCNA Video Training Series در زمینه مبانی شبکه، TCP/IP، زیرشبکه سازی، استانداردهای سیسکو، مسیریابی، عیب یابی، سوئیچینگ و ... مجموعه ای با 14 فصل مجزا را تشکیل می دهند که شما را با سرفصل های آزمون Cisco Certified Network Associate (یا CCNA) آشنا می کند.
مدرک CISCO Certified Network Associate) CCNA) در رابطه با مهارت فنی در نصب و تنظیمات و راه بری شبکه های LAN و WAN و نیز ارتباطات شبکه توسط سیستم شماره گیری تلفن برای شبکه های کوچک (100 نود و کمتر) از جمله EIGRP, Serial, Frame Relay, IP RIP, VLANs, RIP V2.0, Ethernet, Access List می باشد. شرکت CISCO سه سطح از مدارک را جهت متخصصین IT در نظر گرفته (آشنائی (Associate)، متخصص (professional)، سطح مهارت عالی (Expert)) که دارای ابعاد متفاوتی برای بر آوردن نیاز و تقاضای افراد مختلف است. سطوح مختلف و متنوعی در مدارک CISCO موجود است. اخذ مدرک از CISCO بسیار ارزشمند است و ارزش و اعتبار والائی برای متخصصین شبکه، مدیران آن ها و شرکت هایی که این متخصصان را استخدام نموده اند، دارند.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ