سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، آزرمگین و پوشیده رادوست دارد . پس هرکس از شما غسل کرد، خود را بپوشاند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 97 فروردین 23 , ساعت 2:57 عصر

قاب محافظ هواوی Huawei P Smart مارک X-Level سری Guardian با کیفیت بسیار بالا و جنس نرم که طراحی زیبا و ظریف دارد که علاوه بر اینکه از گوشی در برابر ضربه به خوبی محافظت میکند ابعاد گوشی را بزرگ نمی‌کند و از زیبایی آن کاسته نمی‌شود. لوازم جانبی Huawei P Smart

قاب محافظ هواوی Huawei P Smart فوق از برند معتبر و شناخته شده X-Level هست که کیفیت آن بسیار شناخته شده است. به دلیل طراحی دقیق و حرفه ای جای پورت, سنسور و دوربین به خوبی برش خورده است و هیچ گونه مزاحمتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. اطراف گوشی را به خوبی پوشش می‌دهد و محافظت 360 درجه دارد.

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

قاب محافظ هواوی Huawei P Smart مارک X-Level

 

کیف محافظ هواوی Huawei P Smart مدل Flip Cover بصورت کامل گوشی را گوشش می‌دهد و محافظت بسیار عالی در برابر هر گونه آسیب را دارد. لایه بیرونی از چرم مصنوعی و لایه داخلی آن از نوع پلاستیک نرم است که باعث می‌شود محل قرار گیری گوشی نرم باشد و آسیبی به آن نرسد.

کیف محافظ هواوی Huawei P Smart طراحی ساده و شیک دارد. جای کلیدها,پورت,دوربین و سنور به خوبی تعبیه شده است و در استفاده از آنها مزاحمتی ایجاد نمی‌کند.

ویژگی های محصول در یک نگاه:

طراحی زیبا

محافظت کامل گوشی

کیفیت ساخت بالا

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

کیف محافظ هواوی Huawei P Smart



لیست کل یادداشت های این وبلاگ