سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس به جستجوی دانش برخیزد، فرشتگان بر وی سایه اندازند و در معیشتش برکت حاصل می شود و از روزی او کم نمی گردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 

...

جمعه 97 فروردین 17 , ساعت 5:26 عصر

 

بدون کپشن...

 


جمعه 97 فروردین 17 , ساعت 9:42 صبح

توسعه و پیشرفت تکنولوژی بر صنعت گوشی های هوشمند شاید سریع تر از صنایع دیگر اثر گذار باشد. برای نمونه تکنولوژی صفحه نمایش های FullView یا تمام صفحه را در نظر بگیرید که هم اکنون به یک روند ثابت در میان گوشی های هوشمند پیشرو در بازار بدل شده است. در 12 ماه گذشته ما شاهد بودیم که استفاده از صفحه نمایش های FullView یا تمام صفحه به یک امر نه چندان عجیب در میان گوشی های هوشمند بدل شده ولی با ورود ما به سال 2018 ما شاهد نسل دوم صفحه نمایش های FullViewهستیم که حاشیه های نازک تری نسبت به نسل قبل دارند. 

Huawei nova 3e گوشی جدید هواوی است که اصلی ترین شاخصه آن صفحه نمایش FullView 2.0 یا نسل جدید صفحه نمایش های تمام صفحه است که تجربه کاربری بهتر و لذت بخش تری را در اختیار کاربران قرار می دهد. هوآوی همواره تلاش کرده با سرمایه گذاری و توجه مداوم به تحقیق و توسعه امکانات جدیدی در گوشی های هوشمند خود به کاربران عرضه کند و پیشرفت صورت گرفته در صفحه نمایش های جدید FullView مصداقی برای این استراتژی هوآوی است. 

از Huawei mate 10 تا Huawei nova 3e، صفحه نمایش FullView برای همه کاربران:

هوآوی همواره تلاش کرده طراحی و قابلیت های گوشی های خود را با توجه به جامعه مخاطب آن در نظر بگیرد،  با توجه به این رویکرد هم اکنون سری P برای کاربران دوستدار عکاسی و مد، سری mate برای کاربران با کاربردهای تجاری و سری nova برای جوانان طراحی و عرضه می شوند. 

در شش ماهه دوم سال 2017، با توجه به تقاضای کاربران و نیاز آنها به تجربه کاربری لذت بخش تر، صفحه نمایش های بدون حاشیه به دغدغه اصلی مطرح در طراحی گوشی های هوشمند بدل شد و هوآوی هم خیلی سریع به این دغدغه با عرضه گوشی های سری Huawei Mate 10 پاسخ گفت! با توجه به استقبال کاربران هم اکنون صفحه نمایش های FullView یا تمام صفحه، شاخصه اصلی مورد انتظار در گوشی های مطرح از سوی کاربران است که این امر هوآوی را تشویق به توسعه بیشتر تکنولوژی FullView و به کارگیری آن در تعداد بیشتری از گوشی های خود نموده است. 

هواوی در Huawei nova 3e تمام تلاش خود را کرده است که با بهره گیری از FullView Display 2.0 بتواند تجربه کاربری بهتری را در میان گوشی های میان رده در اختیار کاربران خود قرار دهد. اما این پایان رشد تکنولوژیک صفحه نمایش های FullView نیست و هواوی تلاش خود را در جهت توسعه و به کارگیری صفحه نمایش های بدون حاشیه در تجهیزات بیشتری انجام می دهد. 

صفحه نمایش FullViewپیشرفته = تجربه کاربری پیشرفته

Huawei nova 3e بسیار بیشتر از یک سری بهینه سازی های سخت افزاری ساده است. صفحه نمایش FullView در این گوشی موجب شده تا استایلی مدرن تر و در عین حال دوستانه تری که مطابق نیاز جوانان است در این گوشی هوشمند در اختیار کاربران قرار گیرد. 

Huawei nova 3e از طراحی روان و صیقلی با گوشه های گرد در حاشیه و بخش صفحه نمایش که موجب بیشتر شدن نسبت صفحه نمایش به بدنه شده برخوردار است. روی سطح گوشی ممکن است که این یک تغییر کوچک به نظر آید ولی در هنگام استفاده واقعی ارزش این طراحی هوآوی بیشتر مشخص می شود. 

به علاوه Huawei nova 3e از طراحی جدیدی با یک ناچ به طول فقط 18 میلی متر بهره می برد که حدود 50 درصد نسبت به ناچ آیفون ده با اندازه 34.6 میلی متر کوچک تر است. این شکل طراحی موجب نسبت نمایش 18:9 در این گوشی شده و امکان نمایش در سطح بیشتری روی آن فراهم شده است. 

با توجه به عادت امروزی کاربران نسبت به بهره گیری بیشتر از محتوای چند رسانه ای، نیاز به بهره گیری از صفحه نمایش های بزرگ هر روز بیش از گذشته مطرح است و به همین دلیل استفاده از صفحه نمایش های FullView  هر روز بیش از گذشته رواج خواهند یافت و در همین مسیر هوآوی همواره خود را متعهد به عرضه آخرین تکنولوژی های صفحه نمایش چون FullView Display 2.0 در محصولات خود مانند Huawei nova 3e به کاربران خود می داند.

منبع: gsm


سه شنبه 97 فروردین 14 , ساعت 3:55 عصر
آدمها فکر میکنند با تظاهر به بی تفاوتی جذاب تر میشوند...
فکر میکنند اگر پیام ها را دیر جواب بدهند، یا دیرتر سر قرارشان برسند با کلاس ترند...
این باور های غلط از کجا آمده؟!
وقتی به عشق و احساس کسی بی تفاوت باشی،
رسما اورا کشته ای..
یک مدت به حرمت احساسش تحمل میکند
اما بالاخره میرود دنبال کسی مثل خودش...
آنوقت شما میمانید و یک عالمه عشق جذاب و با کلاس که روی دستتان مانده...


شنبه 97 فروردین 11 , ساعت 7:46 عصر

دوگانه پرچمدار Galaxy S9 و S9 Plus سامسونگ چند هفته پیش رسما روانه بازار شدند و بسیاری از کارشناسان معتقدند که این گوشی‌ها در حال حاضر بهترین پرچمداران سطح بالای موجود در بازار هستند اما باید اشاره کنیم که برخی از این دستگاه‌ها با مشکل در قابلیت رادیو FM عرضه می‌شوند. برای مثال، گزارش شده است که برخی گوشی‌های S9 آنلاک در آمریکا که از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 بهره می‌برند، با مشکل رادیو مواجه شده‌اند و قادر نیستند امواج FM را دریافت و پخش کنند. این موضوع ابتدا توسط چند منبع مختلف در فضای وب منتشر شد و حالا کمپانی سامسونگ هم آن را مورد تأیید قرار داده است. سامسونگ درواقع این مشکل را در صفحه پشتیبانی اپلیکیشن محبوب NextRadio که در زمینه پخش آنلاین و زنده رادیو FM فعالیت می‌کند، تأیید کرده است. این موضوع همچنین نشان می‌دهد که مشکل در پخش رادیو FM اصلا به نوع اپلیکیشن مورد استفاده کاربران مربوط نمی‌شود بلکه منشا آن در دستگاه هوشمند مذکور است.

 

هنوز اطلاعات تکمیلی در این باره منتشر نشده است و درباره چند و چون آن چیزی نمی‌دانیم. البته به نظر نمی‌رسد که مشکل سخت افزاری باشد چراکه سامسونگ اعلام کرده است قصد دارد آن را در به روزرسانی نرم افزاری بعدی مخصوص Galaxy S9 و S9 Plus رفع کند اما هنوز مشخص نیست که این به روزرسانی قرار است چه زمانی منتشر شود. این مشکل تازه ممکن است برای برخی دوستداران رادیو FM ناراحت کننده باشد چراکه سامسونگ متاسفانه در روند انتشار به روزرسانی‌های نرم افزاری اصلا سریع عمل نمی‌کند و گوشی‌هایش معمولا با تأخیر ارتقا می‌یابند.

 

از طرفی جای بسی خوشحالیست که مشکل رادیو FM سخت افزاری نیست و به پردازنده اسنپ‌دراگون 845 یا سایر قطعات داخلی مربوط نمی‌شود. بدین ترتیب کمپانی سامسونگ هم احتمالا مجبور نخواهد شد برای جبران خسارت درخواست کند کاربران Galaxy S9 گوشی‌های خود را برای تعمیر به سازنده بازگردانند یا هزینه دریافتی از آن‌ها پس بدهد. همچنین پیش بینی می‌شود که انتقاد کاربران از سامسونگ این غول تکنولوژی را وادار کند به روزرسانی نرم افزاری بعدی را با سرعت بیشتری آماده و منتشر کند. بدین ترتیب امیدواریم به روزرسانی نرم افزاری بعدی برای تازه‌ترین پرچمداران سامسونگ در آینده نزدیک منتشر شود و مشکل پخش رادیو FM را رفع کند.


سه شنبه 97 فروردین 7 , ساعت 10:35 عصر

وَقتی خوآستی هَمیشه کِنآرِت بآشه?? 


وَقتی بِ هَمِه تَرجیحِش دآدی


وَقتی قَلبِت بَرآش تُند زَد? 


وَقتی چِشمآت رَدِشو گِرِفتَن

وَقتی وَسَط صُحبَتِ یِکی رَفتی تو فِکرِش? 

وَقتی بآ فِکرِش دَستآت یَخ زَد

پآهآت سُست شُد

وَقتی رَنگِت پَرید? 

وَقتی اَز خُدآ خوآستی هَمیشِه بِخَندِه

وَقتی بآ یِسِری آهَنگآ یآدِش افتآدی?? 

وَقتی بِ خآطِرِش گریِه کَردی?? 

دَقیقآ هَمونجآ مُطمَئِن بآش دیگِه رآه بَرگَشتی نیس =)

این تآزه اوَلِ بَدبَختیآته =)

" طُ عآشِقِ هَمون فَردی شُدی کِ الآن اومَد تو ذِهنِت?? "

 

 


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ